Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

H ΑΡΩΣΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ….

εγωιστης 2 << ΕΓΩΙΣΜΟΣ>>…Μια λέξη που για πολλούς έχει πολλές έννοιες….Δεν  ξέρω πως θα μπορούσε  να σχολιαστεί με ένα απλό κείμενο στο τι είναι εγωισμός και αν είναι θετικός για την ανθρωπινή ιδιοσυγκρασία. Ξέρω μόνο πως λειτουργεί σαν ένα φράγμα στις ανθρωπινες σχέσεις( φιλικές , ερωτικές , οικογενειακές ) , και πως όταν λειτουργεί ενεργητικά  , μέσα από ρήξεις συνεχείας του τείχους βγαίνουν επιλεκτικά όπλα της συμπεριφοράς μας και και καταφέρνουν χτυπήματα ιδιαίτερα τραυματικά αφού σε καμία περίπτωση ο άλλος δεν είναι υποχρεωμένος να τα ερμηνεύσει , δικαιολογήσει , αποδεχτεί..Έχω ακούσει να λένε << έχω και γω τον εγωισμό μου >> η << γιατί είναι κακό ο εγωισμός? να γίνω σκουπίδι? >>.ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΩΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ..Περηφάνια σημαίνει : σέβομαι τον εαυτό μου , υπερασπίζομαι το δίκιο μου και τα θέλω μου και δεν επιτρέπω να με κάνουν ότι θέλουν ! Προστασία και άμυνα του εαυτού μας…αυτό είναι περηφάνια…! Άλλο λοιπόν η αξιοπρέπεια , η αυτοεκτίμηση , η αυτοάμυνα…

ΕΓΩΙΣΤΗΣ / ΣΤΡΙΑ…Πιστεύω πως δεν είναι κακοί άνθρωποι…Είναι απλά ανώριμοι. Αγύριστα κεφάλια ….Το ΕΓΩ ορθώνεται μπροστά τους κι έρχεται αντιμέτωπο με το τέλος της λογικής…Αποκλείεται για παράδειγμα να παραδεχτεί ότι έκανε λάθος , αποκλείεται να ζητήσει συγγνώμη, δεν παίρνει πρώτος τηλ. μετά από καυγά….και αναρωτιέσαι: πως είναι δυνατόν να φέρεται έτσι ? Μα οι εγωιστές είναι με όλους εγωιστές. Και μ αυτούς που αγαπανε….Εγωισμός σημαίνει αρωστεια . Αχρηστεύει τον άνθρωπο , τον γεμίζει φιλαυτία και έπαρση  , τον κάνει άμυαλο, του σκοτεινιάζει το νου και την καρδιά , δεν τον αφήνει ν ακούσει , να δει , να αντιληφτεί , ούτε να συναισθανθεί την κατάσταση του..Κακό για τους γύρω του αλλά πιο πολύ για τον ίδιο του τον εαυτό…

εγωιστης Οι συνέπειες του εγωισμού είναι: ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ , ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΑ , ΜΟΝΑΞΙΑ………Και ας μην ξεχνάμε το εξής:

<< Δεν αγαπάμε μόνο τον εαυτό μας αδιαφορώντας για το πως νοιώθει ο άλλος που είναι κοντά μας >>..

Δεν υπάρχουν σχόλια: