Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ......

Θα ηθελα να κανω μια απλη ερωτηση: to κρατος ανηκει σε αυτους που κυβερνουν η σε εμας που το πληρωνουμε ? Το εστιατοριο που τρωω ανηκει σε μενα η στον ιδιοκτητη του?Με αλλα λογια , κανω την επιλογη μου και πληρωνω το φαγητο μου.Γιατι ? γιατι ειναι καλο , γιατι εχει ωραιο περιβαλλον , κι γιατι ο ιδιοκτητης του με σεβεται  οπως και αλλους  εκατο πελατες του..Αν εγω και οι αλλοι εκατο παψουμε να πηγαινουμε ο κυριος θα το εχει το εστιατοριο ? Οχι , αρα θα πρεπει να μας εχει στα οπα- οπα και να μας προσφερει  οτι υπηρεσιες θελουμε.( μιλαω για φυσιολογικους ανθρωπους )..το συμπερασμα : εγω δεν ειμαι που πληρωνω τους φορους , εγω δεν ειμαι που συντηρω το κρατος ?Γιατι ρε τοτε με γραφεις εκει που δεν πιανει μελανι? Οι κυβερνησεις κανουν κουμαντο στο κρατος ? Οχι βεβαια..Ο λαος κανει ..ΕΜΕΙΣ..Αφου εμεις πληρωνουμε εμεις ειμαστε , εμεις ειμαστε οι πελατες. Πρεπει να αισθανομαστε καλα και να ζητουν και την γνωμη μας. Δε μου λετε ρε παιδια ,   εχουμε αισθανθει οτι μας υπολογιζουν ? Μας υπολογιζουν οι βουλευτες οι κυβερνωντες ?( στους κυβερνωντες τους βαζω ολους μεσα και αυτους που κυβερνουν σημερα αλλα  και τους αυριανους )Εγω παντως νοιωθω οτι δεν με υπολογιζει κανεις..Προκειται για μια κατασταση ελεεινη , τρισαθλια και παντελως ξεφτιλισμενη.Εμεις που ειμαστε πολιτες εχουμε δικαιωμα να μαθαινουμε το προγραμμα το οποιο ομως να μη μενει στο ΘΑ.....Θα πρεπει να μας πεις τι θα κανεις με τα σκουπιδια , τι θα κανεις με τους λαθρομεταναστες , τι θα κανεις με την σταθμευση , τι θα κανεις με το τσιγαρο και τοσα αλλα που πλητουν την χωρα μου...Αλλα το μονο που κανετε ειναι να μας ξεπατωνετε στους φορους αμεσους και εμμεσους..Εμεις κυριοι βαρεθηκαμε να πληρωνουμε ολους εσας που ζειτε εις βαρος μας..Και να το εχετε υποψην σας , χωρις  εμας το μαγαζακι σας θα κλεισει κυριοι..Κι αν δεν ξερετε τι σημαινει αυτο καντε μια βολτα και ρωτηστε εμπειρους ανθρωπους τι ακριβως παθαινει ο ιδιοκτητης πο καβαλαει το καλαμι και δεν υπολογιζει τους πελατες..

1 σχόλιο:

pansofos είπε...

Μόνο μέ μαζική κοινητοποίηση ίσως αλλάξουν πολλά πράγματα πρός τό καλύτερο γιά τό λαό...